Vi møtes ikke så ofte som før. Et gavekort øremerket til kvalitetsopplevelser gir deg og kollegene dine et påskudd til å møtes og gjøre noe sosialt utenfor "jobben". Med over 450 valgmuligheter (fra "fine dining" til kafeen på hjørnet) finner alle noe som passer.
💡 95% av de som får et Givn gavekort, bruker det sammen med andre.
Givn sin nisje er lokale restauranter, velværesteder, uavhengige hoteller, opplevelsesbedrifter ol. Bedrifter som gir lokalmiljøet liv, variasjon og sjarm.
Hva ville ditt "sentrum" vært uten disse? Når dine ansatte bruker gavekortene sine, brukes de hos små lokale bedrifter der de bor.
Mange leverandører av fysiske julegaver lover gull og grønne skoger. Men som regel er det du som sitter igjen med problemet når kollegaene ikke har fått gavene sine til jul. Utsolgte varer, leveringsproblemer og forsinkelser med posten 😡.
Det fine med Givn er at gavekortene er digitale, og kan leveres på en personlig måte på SMS. Vi har lagt MYE flid i å sørge for at gaven føles like personlig - selv om den leveres digitalt. Kontakt oss dersom du ønsker å se.
Foretrekker du å gi noe fysisk, har vi selvfølgelig løsninger for det også.
Glemte gavekort er dumt. I motsetning til andre gavekortselskaper tjener ikke Givn penger når folk glemmer eller mister gavekortene sine.
Derfor kan vi lage forbrukervennlige løsninger som hjelper folk å huske på gavekortene sine. Som påminnelser på SMS, forlengelsesgaranti og gavekort som alltid finnes igjen om de mistes.
Å velge Givn er en stemme til det kortreiste og det lokale. Slik som PwC gjorde i 2022, og høstet stor applaus for valget sitt internt og eksternt.
Gi Givn i gave hvis du ønsker å gjøre et "statement" som PwC.
Hva er mer betryggende enn fornøyde kunder? På Trustpilot kan du lese hundrevis av historier fra kunder som har kjøpt og fått gave med Givn.
Lyst til å vite mer? Send oss en uformell henvendelse, så tar vi det derfra.